Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

lördag 28 april 2012

tjugoåttonde april.

8e bilden: En bild på en person du saknar.


Sry för att jag inte har bloggat på länge! :s
Men tyvärr så har ja ingen bild på de personer jag saknar..,men jag beskriver dem ist (:

Anton: En söt brunettpojke från Ytteresse, med fina ögon, snäll och omtänksam och en av mina bffs <3 (:

Jojjo: En glad , söt , snygg och jättesnäll chey,  hon får en att skratta osvosv. <3 (:

Tees: En  fjortonårig chey med jätte låångt och snyggt håår! Hon har bra klädsmak och är väldigtväldigt söt och rar .<3 (:

Isy: Jättejätte fin, snäll och alltid glad . <3 (:

Har mycket mera som jag skulle vilja skriva om dem men just nu så orkar jag inte.
Ha en fortsatt bra kväll! 


CYA GUYS! /eela


En jätte söt kille som heter Josh Hutcherson<3
Alltis söt i filmer ochså (; <3
LOVE HIM! ;*

fredag 13 april 2012

fredagen den trettonde.

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
                                             
                                  Ja har int vari me Jonna å Eve på läng..
Skoldagen var faktist (underligt nog) jätte kul. När jag kom hem slängde jag väskan på golvet och började städa hela huset utom 2 rum (frivilligt). Ikv ska jag fara på en joggingtur   om de inte händer nå. Hahah har inte haft nån otur idag, men än är inte dagen slut.
Nu ska jag gå och diska, sen äta nåt och sen får vi se vad som händer.


CYA! 




pusshej/ eela

torsdag 12 april 2012

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

                                                gammla bilder från 2010?

fredag 6 april 2012

4e bilden: En bild på en tid du saknar.

                                                Sommaren 2011 var en bra sommar, vi var på semester till Åland då.Domhär bilderna är tagna vid Mariebad. (:

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara städat mitt rum lite. Imorgon e de ju påsk då, men då far jag till kokkola ganska tidigt sen på kvällen far jag kanske till Aspegrens trädgård och kollar på påskbrasan. (:


Fakta om mej.
Fullständigt namn: Daniela Maria Haglund
Ålder: 12 
Född: 10 maj 1999
Bor: Larsmo (Finalnd)
Familjemedlemmar: Pappa,Mamma, 2 storebröder, 2 katter
Skola: Risö skola
Jobb: Jag jobbar inte
Civilistatus: Singel
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Blågrå
Piercingar: Har inte hål i öronen just nu, får laga igen till 7:an
Tatueringar: Har inga, men skulle vilja ha en liten tatuering nånstans.
Längd: 168
Vikt:  -
Skostorlek: 38-40
Fritidsintressen: Fotografering, bloggandet, dansa, datorn, vänner, shoppa, gym.
Favorit klädsel: Bekväma kläder som man kan röra sig i 
Favorit skor: mina tygskor från H&M
Favorit smycken: Halsband och ringar ( jag älskar ringar)
Om jag vann 10 miljoner: Skulle jag skaffa mej en systemkamera, laptop osv..
Gillar:  katter, att fotografera, vänner, sommar osv..
Gillar inte: Djurplågeri, , folk som sviker och döden
Favorit tv-serie: Kanske THat's 70's show ;)
Favorit film: Finns nog många bra filmer
Favorit bok: kanske Vampire Academy lr va de nu hette 
Favorit mat: Beror på vad man vill ha just då 
Favorit godis: Lösgodis hihi ;)
Musik jag lyssnar på: Massa olika som jag själv tkr är bra 
Favorit band: One direction och många andra.. (:
Allergier: jag tror inte jag har några.

torsdag 5 april 2012

Kiirastorstai.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
                                  min mamma(:


Idag är det ju skärtorsdag som ni kanske vet. Skoldagen var väl bra?
For med bil till skolan igen eftersom jag har punktering i bakhjulet..ingen trevlig syn på morgonen då man tittar ut genom fönstret, snö igen då .. men de håller på och smälter nu.
Ikväll ska jag fara till min kusin med mamma, mummu och moster och kolla på hennes bebis :'), imrn blir det kanske att vara med Linah, och jag har inte planerat något ännu för lördag, söndag och måndag. Men jag ska chilla för det mesta för det e ju påsklov. :D
Glad påsk till er alla nuudå! <3
c ya! <3

onsdag 4 april 2012

4.4

2a bilden: En bild på dig själv som du tagit.


                                   t.ex. denhär.. fiint..


joo, javeet, ja har inte bloggat på länge! sry.
men ska försöka börja blogga meera nu. :)
e ganska trött nu, så ja ska snart gå i duschen, sen ska jag väl äta något, sen blir det kanske natt för mej då.. joo, jag far och sover ganska tidigt idag, för det har varit en ganska slö dag, och jag e så morgon trött varje morgon..
men jag säger redan GOD NATT! :)

c ya// eela.

fredag 23 mars 2012

23.3

1a bilden: En bild på någon/ några du umgås väldigt mycket med.

                                            eve umgås jag väldigt mycket med. (:

Skoldagen var jättebra. (: blev fäärdig med den stora kudden som jag har hållit på med i flera veckor. :D
Ikv blir de kanske hemmakväll igen, för det blir inget cronisdisco för mejj för dom jag tänkte gå dit med kunde inte komma.. men jag far kanske på disco vi Jakobstads Gymnasium nästa helg. (:
men nu skriver jag inte nå meer för ja ska speela bws.

xoxo/ danieela