Sry för att jag inte har bloggat på länge! :s
Men tyvärr så har ja ingen bild på de personer jag saknar..,men jag beskriver dem ist (:
Anton: En söt brunettpojke från Ytteresse, med fina ögon, snäll och omtänksam och en av mina bffs <3 (:
Jojjo: En glad , söt , snygg och jättesnäll chey, hon får en att skratta osvosv. <3 (:
Tees: En fjortonårig chey med jätte låångt och snyggt håår! Hon har bra klädsmak och är väldigtväldigt söt och rar .<3 (:
Isy: Jättejätte fin, snäll och alltid glad . <3 (:
Har mycket mera som jag skulle vilja skriva om dem men just nu så orkar jag inte.
Ha en fortsatt bra kväll!
CYA GUYS! /eela
En jätte söt kille som heter Josh Hutcherson<3
Alltis söt i filmer ochså (; <3
LOVE HIM! ;*
.jpg)
