Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

torsdag 5 april 2012

Kiirastorstai.

3e bilden: En bild på någon i din familj.
                                  min mamma(:


Idag är det ju skärtorsdag som ni kanske vet. Skoldagen var väl bra?
For med bil till skolan igen eftersom jag har punktering i bakhjulet..ingen trevlig syn på morgonen då man tittar ut genom fönstret, snö igen då .. men de håller på och smälter nu.
Ikväll ska jag fara till min kusin med mamma, mummu och moster och kolla på hennes bebis :'), imrn blir det kanske att vara med Linah, och jag har inte planerat något ännu för lördag, söndag och måndag. Men jag ska chilla för det mesta för det e ju påsklov. :D
Glad påsk till er alla nuudå! <3
c ya! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar