Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

fredag 23 mars 2012

23.3

1a bilden: En bild på någon/ några du umgås väldigt mycket med.

                                            eve umgås jag väldigt mycket med. (:

Skoldagen var jättebra. (: blev fäärdig med den stora kudden som jag har hållit på med i flera veckor. :D
Ikv blir de kanske hemmakväll igen, för det blir inget cronisdisco för mejj för dom jag tänkte gå dit med kunde inte komma.. men jag far kanske på disco vi Jakobstads Gymnasium nästa helg. (:
men nu skriver jag inte nå meer för ja ska speela bws.

xoxo/ danieela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar