Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

fredag 13 april 2012

fredagen den trettonde.

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
                                             
                                  Ja har int vari me Jonna å Eve på läng..
Skoldagen var faktist (underligt nog) jätte kul. När jag kom hem slängde jag väskan på golvet och började städa hela huset utom 2 rum (frivilligt). Ikv ska jag fara på en joggingtur   om de inte händer nå. Hahah har inte haft nån otur idag, men än är inte dagen slut.
Nu ska jag gå och diska, sen äta nåt och sen får vi se vad som händer.


CYA! 




pusshej/ eela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar