Chill då man har varit ledig idag pga. man har julfest klockan 18:oo ikv. :D Här kommer några bilder av klänningen som ja ska ha på mejj ikv. :
Ser bättre ut när man har den på sej (:
Suddig.. men bältet kom med när vi köpte klänningen :)
Kommer ännu en bild senare när jag har den på mejj (--:
See ya// Daniela (:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar