Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

torsdag 15 december 2011

Tjeenare!

Chill då man har varit ledig idag pga. man har julfest klockan 18:oo ikv. :D Här kommer några bilder av klänningen som ja ska ha på mejj ikv. :


                                                       Ser bättre ut när man har den på sej (:
                                           Suddig.. men bältet kom med när vi köpte klänningen :)

                            Kommer ännu en bild senare när jag har den på mejj (--:


                                   See ya// Daniela (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar