Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

lördag 28 april 2012

tjugoåttonde april.

8e bilden: En bild på en person du saknar.


Sry för att jag inte har bloggat på länge! :s
Men tyvärr så har ja ingen bild på de personer jag saknar..,men jag beskriver dem ist (:

Anton: En söt brunettpojke från Ytteresse, med fina ögon, snäll och omtänksam och en av mina bffs <3 (:

Jojjo: En glad , söt , snygg och jättesnäll chey,  hon får en att skratta osvosv. <3 (:

Tees: En  fjortonårig chey med jätte låångt och snyggt håår! Hon har bra klädsmak och är väldigtväldigt söt och rar .<3 (:

Isy: Jättejätte fin, snäll och alltid glad . <3 (:

Har mycket mera som jag skulle vilja skriva om dem men just nu så orkar jag inte.
Ha en fortsatt bra kväll! 


CYA GUYS! /eela


En jätte söt kille som heter Josh Hutcherson<3
Alltis söt i filmer ochså (; <3
LOVE HIM! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar