Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

fredag 6 april 2012

4e bilden: En bild på en tid du saknar.

                                                Sommaren 2011 var en bra sommar, vi var på semester till Åland då.Domhär bilderna är tagna vid Mariebad. (:

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara städat mitt rum lite. Imorgon e de ju påsk då, men då far jag till kokkola ganska tidigt sen på kvällen far jag kanske till Aspegrens trädgård och kollar på påskbrasan. (:


Fakta om mej.
Fullständigt namn: Daniela Maria Haglund
Ålder: 12 
Född: 10 maj 1999
Bor: Larsmo (Finalnd)
Familjemedlemmar: Pappa,Mamma, 2 storebröder, 2 katter
Skola: Risö skola
Jobb: Jag jobbar inte
Civilistatus: Singel
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Blågrå
Piercingar: Har inte hål i öronen just nu, får laga igen till 7:an
Tatueringar: Har inga, men skulle vilja ha en liten tatuering nånstans.
Längd: 168
Vikt:  -
Skostorlek: 38-40
Fritidsintressen: Fotografering, bloggandet, dansa, datorn, vänner, shoppa, gym.
Favorit klädsel: Bekväma kläder som man kan röra sig i 
Favorit skor: mina tygskor från H&M
Favorit smycken: Halsband och ringar ( jag älskar ringar)
Om jag vann 10 miljoner: Skulle jag skaffa mej en systemkamera, laptop osv..
Gillar:  katter, att fotografera, vänner, sommar osv..
Gillar inte: Djurplågeri, , folk som sviker och döden
Favorit tv-serie: Kanske THat's 70's show ;)
Favorit film: Finns nog många bra filmer
Favorit bok: kanske Vampire Academy lr va de nu hette 
Favorit mat: Beror på vad man vill ha just då 
Favorit godis: Lösgodis hihi ;)
Musik jag lyssnar på: Massa olika som jag själv tkr är bra 
Favorit band: One direction och många andra.. (:
Allergier: jag tror inte jag har några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar