Nåh på söndan hadd ja hövovärk å jo int så myki städa undan från veneziansk, å på måndan fick ja va hem fö igen hadd ja sama dumma hövovärk så då chilla ja bara å titta på nå film där upp på mitt rum å idaa hadd ja int na ti jö så tå börja ja ita na liiti saan for ja tiid upp å läst Julia/Frida/OKEJ- tidninga. Å nuh ska ja ba på fejjan :D
Här kommer en bild av mej idag:

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar