Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

tisdag 30 augusti 2011

b0r1ng...

Har haft en liten bloggpaus nuh... men nuh ska ja börja blogg igen 
Nåh på söndan hadd ja hövovärk å jo int så myki städa undan från veneziansk, å på måndan fick ja va hem fö igen hadd ja sama dumma hövovärk så då chilla ja bara å titta på nå film där upp på mitt rum å idaa hadd ja int na ti jö så tå börja ja ita na liiti saan for ja tiid upp å läst Julia/Frida/OKEJ- tidninga. Å nuh ska ja ba på fejjan :D 
Här kommer en bild av mej idag: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar