Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

onsdag 25 januari 2012

Sitter i skolan..

Har datarast nu..tråkit då man inte får vara på facebook -.- vi skulle skrinna idag på jumppa, men det blev iget, för det var -20 -.- men ist går jag och skrinnar med Noora efter skolan :)

Ikv ska jag baka med mamma ist för igår, för då "rååhade jag somna, höhö (;

händer myki på datorn då man int får fara på nästan nånting-.- men det blir ju iaf bättre i cronis! :D

                                          Min älsklingslååt just nuhh! (': <33

kmr kanske ännu ett inlägg ikv, men ska gå nuhh (:

puss ;* /eela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar