Har datarast nu..tråkit då man inte får vara på facebook -.- vi skulle skrinna idag på jumppa, men det blev iget, för det var -20 -.- men ist går jag och skrinnar med Noora efter skolan :)
Ikv ska jag baka med mamma ist för igår, för då "rååhade jag somna, höhö (;
händer myki på datorn då man int får fara på nästan nånting-.- men det blir ju iaf bättre i cronis! :D
Min älsklingslååt just nuhh! (': <33
kmr kanske ännu ett inlägg ikv, men ska gå nuhh (:
puss ;* /eela
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar