torsdag 26 januari 2012
ingeet att göra..
de har varit en helt vanlig dag för mejj.
Ska väl se på The Vampire Diaries elr How i meet your mother nuudå! :)
höhhö, ska försöka godisstrejka till maj! fåår se hur de gåår! :_
Igr hade jag nå mattefeeber elr nå sånt, för ja räknade matte 1½ timme frivillit, ja, man kan säga att jae lite sjuuk! haha (;
1 sak skulle va bra! att man skulle kunna ringa till sin kamera laddare! Har haft bort den i kanske 2 -4 veckor nu, men ska väl försöka hitta den ikv då! :_
Puuss// Eela(:
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar