Har inte bloggat på ganska länge, men nu ska jag berätta om helgen:
Lördag: For jag till kokkola med mamma & pappa, efter att vi hade shoppat klart gick vi till
MARMARA och åt. de va jätte gott! :D
FYNDADE: en vit stickad tröja med några rosetter på
ny väska
en T-pajta
en ring
armband
Söndag: for jag till stan med eve, synd att de inte har klädbutiker öppna på söndagar..
men iaf tkr jag att det har varit en helt OK helg! (;
bild på mej idaag, jeettee fiin..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar