Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

måndag 23 januari 2012

helgen (:

Har inte bloggat på ganska länge, men nu ska jag berätta om helgen:

Fredag: gjorde jag inte så mycket, ja var typ med eve då bara.

Lördag: For jag till kokkola med mamma & pappa, efter att vi hade shoppat klart gick vi till 
            MARMARA och åt. de va jätte gott! :D
                     
           FYNDADE: en vit stickad tröja med några rosetter på
                            ny väska
                            en T-pajta
                            en ring
                            armband

Söndag: for jag till stan med eve, synd att de inte har klädbutiker öppna på söndagar..

 men iaf tkr jag att det har varit en helt OK helg! (;


                                   bild på mej idaag, jeettee fiin..
                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar