Och ikv blir det väl att kanske gå till Emilias på filmkväll och sånt med några tjejer från min klass!
Imr ska jag väl försöka slippa till staan och vara me Nonna! :D
Skoldagen har varit normal tkr jag, första timmen hade vi matte prov, sen friuppsats på datorn, sen 2 timmars handarbete! ;D
haha, på handa läste jag mest.
HAPPYFACE för att jag hittade kamera laddaren igår kväll, och för att jag sökte efter min nyaste mascara genom nästan hela huset, men hittade det inte, men sen när mamma och pappa kom hem frågade jag av mamma om hon vet var de finns, så hade hon lånat det då, höhö! ^^
Röd-brunt hår(:

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar