filmkvällen med tjejerna var awesome! :D
vi kollade på Abduction och en annan film (: goda saker fanns det ochså med på filmkvällen! (:
Frida, Rececka och jag började fara dit ungefär halv 6 och vi for hem ungefär kvart över 1- halv 1 (:
Var jätte trött då jag kom hem, så jag for och sova.
Men ikv så tror jag att jag bara ska chilla och kolla på nån film idag igen haha :D
ska fortsätta kolla på The vampire diaries nuudå! :D
See ya! (:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar