Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

lördag 28 januari 2012

haha, sitter ännu i pyjamas!

filmkvällen med tjejerna var awesome! :D
vi kollade på Abduction och en annan film (: goda saker fanns det ochså med på filmkvällen! (:
Frida, Rececka och jag började fara dit ungefär halv 6 och vi for hem ungefär kvart över 1- halv 1 (:
Var jätte trött då jag kom hem, så jag for och sova.

Men ikv så tror jag att jag bara ska chilla och kolla på nån film idag igen haha :D
 ska fortsätta kolla på The vampire diaries nuudå! :D


See ya! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar