Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

fredag 2 september 2011

lALalalAA ^^

på onsdan var ja å klipp me, ja klippt liti kortari å uppåt håri å igår hadd vi skolfotografering! :D Kul vade å efter skolan me NOORAEEE! <3 idaa så tå vi peda heim så peda vi in i varade höhöhöh! Å börja gapskratt hahahah ^^ Å nuh har ja int na ti göra....
b0r1ng! -.-

                                                      new hairrr...
                                                             njuu hair (; hahaha

                                                 min skolväsko (;








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar