på onsdan var ja å klipp me, ja klippt liti kortari å uppåt håri å igår hadd vi skolfotografering! :D Kul vade å efter skolan me NOORAEEE! <3 idaa så tå vi peda heim så peda vi in i varade höhöhöh! Å börja gapskratt hahahah ^^ Å nuh har ja int na ti göra....
b0r1ng! -.-
new hairrr...
njuu hair (; hahaha
min skolväsko (;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar