Ska ti frissan idaa å klipp mejj fö imr har vi skolfotografering, men ja ska int klipp kortare utan ja ja sklipp upp håret ist. Lägger in en bild nuh på mitt gamla hår och sen lägger ja in en till bild med mitt nya hår! (; Men det kmr int ti si nå skilna men....
Mitt gamla hår .

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar