Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

torsdag 15 mars 2012

15.3





Tjeenis!
Skoldagen var ganska bra.
1. finska.
2. engelska.
3. hissa.
4. 2 timmars teckning.

Idag fick jag ju min efterlängtade nummer i FRIDA med 16 sidor av 1D! <3
Ikv blir det innebandy, ska vara ledar för klass 1-3 med några andra.
Här kmr några bilder:



                                                  Harry Styles<3
                           

                                              Niall Horan<3

 
                                               1D<3

                                              Zayn Malik<3

                                          Louis Tomlinson<3

                                           Liam Payne<3

                                mys me wilma (;





                                         









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar