Tjeenis!
Skoldagen var ganska bra.
1. finska.
2. engelska.
3. hissa.
4. 2 timmars teckning.
Idag fick jag ju min efterlängtade nummer i FRIDA med 16 sidor av 1D! <3
Ikv blir det innebandy, ska vara ledar för klass 1-3 med några andra.
Här kmr några bilder:
Harry Styles<3
Niall Horan<3
1D<3
Zayn Malik<3
Louis Tomlinson<3
Liam Payne<3
mys me wilma (;















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar