Om mig

Mitt foto
Jag heter Daniela, 12 år och älskar att ta bilder!

onsdag 14 december 2011

Ledig imr! (Y)

Har vari på zumba idaa efter skola , kul va de^^
Å imr e vi lediga för att vi har vår julfest på kvällen! :D
Ikv så blir de väl att vara me Eve & Linahh <3 (y)
Men först till staan och köp nå finskor å nåt annat till mej (:



                                            Ser du stjärnan i det blå, den lyser för oss två (':

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar