Wohhoo man fick juh jätte bra schema -.- 8 varenda morgon-.- imorgon på jumppa hinner ja bara simma 1 timme för mamma kommer och för mej till tandläkaren sen cyklar ja tillbaks till skolan därifrån när jag är färdig (:
idag har ja juh vari me Eveliina en liten stund sen for jag och vara med Noora! (: Tyvärr så får ja inte sova ti 10 nå mer :( & mindre klass fick man juh då 1 till kom till klassen så nuuh e vi 21 i klassen tror jag. Nuuh ska ja gå i duschen dåh. :) See ya later! (;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar